loading...

خدایی هم هست

بازدید : 174
جمعه 21 شهريور 1399 زمان : 17:49

پکيج شيمي حرف آخر

b4yf_q2.jpg

شيمي کنکور

شيمي بعد از زيست مهمترين درس اختصاصي و يکي از دروس مشکل ساز براي داوطلبان رشته ي رياضي و تجربي محسوب ميشود.به صورتي که در سالهاي 92 تا 94 کسي موفق به 100 زدن در اين درس نشد و آمار افرادي که توانستند درصد بالاي 50 را در اين درس کسب کنند 4 درصد کل داوطلبان ميباشد. ميتوان گفت مسائل شيمي از اصلي ترين موانع داوطالبان براي رسيدن به درصد 100 ميباشد.

درس شيمي در کنکور سراسري رياضي و تجربي ?? تست را به خود اختصاص داده است. اين درس جزو دروس حفظي و محاسباتي در کنکور سراسري حساب مي‌شود. در سال هاي اخير شاهد بيشتر شدن سوالات محاسباتي در اين درس هستيم و تست هاي مفهومي نيز افزايش چشم گيري داشته اند. براي موفقيت در اين درس و کسب درصد عالي در کنکور بايد نحوه مطالعه خود را با تفکر طراحان کنکور سراسري همسو کنيد با داشتن بهترين منبع آموزشي براي اين درس اين امر ممکن ميگردد. در اين قسمت به معرفي بهترين منبع براي مسائل شيمي کنکور ميپردازيم.

مسائل شيمي

به طور ميانگي هر سال 15 تست از مسائل شيمي طرح ميشود.

ترکيب شدن مسائل و مفاهيم شيمي در سال هاي اخير و گستردگي مطالب بخصوص در مبحث محلول ها باعث سردرگمي شديد داوطلبان گرديده است. شيمي در سال هاي اخير با پيچيدگي خاصي همراه بوده است بطوريکه اکثر دانش آموزان قادر به پاسخگويي به سوالات شيمي کنکور نيستند و نيمتوانند درصد بالايي از اين درس را بزنند از اين رو بايد روش هاي قديمي و معمولي براي مطالعه شيمي را کنار گذاشت و به روش هاي جديد روي آورد . در فيلم هاي آموزشي مسائل شيمي کنکور که با تدريس استاد شيرواني ضبط شده اند تمامي مباحث تدريس شده است و بجاي استفاده از فرمول ها و تکنيک هاي مختلف و متعدد از روش هايي همچون الگو سازي و شهودي سازي با استفاده از نيم کره راست مغز استفاده شده است تا در کمترين زمان بيشترين و موثر ترين مطالب براي دانش آموز تحليل شود و در ذهن وي گنجانده شود . اگر خواستار اين هستيد که کل مسائل شيمي را فقط با سه الگو در کمتر از 15 ساعت ياد بگيريد پکيج مسائل شيمي بهترين گزينه براي شما ميباشد چون حرف آخر آموزش دروس کنکور با جديدترين تکنولوژي بهتون ارائه داده ميشه.

پکيج مسائل شيمي حرف آخر

پکيج مسائل شيمي حرف آخر با تدريس بينظير استاد غلامحسين شيرواني داراي دکتراي شيمي آلي و عضو هيئت علمي دانشگاه از ديد رتبه برتر ها به بهترين پکيج آموزش شيمي در کشور تبديل شده است.در اين پکيج بينظير به شکلي عميق ارتباط مسائل مختلف فصل هاي شيمي آموزش داده شده است و هر آنچه که يک شخص براي پاسخ دهي به سوالات مسائل شيمي نياز دارد آموزش داده شده است.

با استفاده از الگو سازي و انيميشن هاي بينظير ديگر نيازي به حفظ کردن نيست و شهودي سازي و بکارگيري نيمکره ي راست مغز باعث تثبيت مطالب در حافظه ي بلند مدت ميشود و مطلب تا مدت ها در ذهن مخاطب باقي ميماند.

چرا پکيج مسائل شيمي حرف آخر

پک مسائل شيمي حرف آخر تفاوت‌هاي بسيار بارزي با همه‌ي مجموعه‌هاي ديگر دارد.در اين زمينه مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

تنها در 14 جلسه بر مسايل شيمي مسلط مي‌شويد.يعني در 4 روز مي‌توانيد پرونده يادگيري مسايل شيمي را ببنديد و در تمام مدت مانده به کنکور مسئله حل کنيد و لذت ببريد و مسلط شويد،سرعت خود را افزايش دهيد و در نهايت به راحتي در 60 ثانيه مسئله حل کنيد.

استفاده از تنها سه الگوي اصلي در حل مسايل پک شيمي،در حاليکه در مجموعه‌هاي ديگر روش‌هاي مختلفي در حل مسايل ارايه مي‌شود که به تکنيک معروف است و تسلط بر اين نوع روشها به دليل زياد بودن بسيار زمان‌بر و مشکل است.

فرمول شيرواني(فش): در حل مسايل که کاملا منحصر به فرد بوده و مسايلي که مربوط به يک ماده است را به راحتي جوابگو است. فرمول شيرواني (فش) که در سه جلسه اول پک مسايل ارايه مي‌شود يکي از عجيب‌تري فرمولهايي است که در هيچ کتابي (داخلي و خارجي) ارايه نشده است و يک دسته از سخت‌ترين مسايل شيمي را به راحتي پاسخگوست.

محاسبه مول تنها در يک کسر در حاليکه در همه‌ي کتابها و دي‌وي‌دي‌هاي ديگر از 7 تا 15 کسر مختلف ارايه مي‌شود.از آنجا که محاسبه مول تقريبا پايه اصلي در تمام مسايل شيمي است،يادگيري آن تنها در يک کسر مي‌تواند روال يادگيري را به قول معروف مختصر و مفيد نمايد.

روش a-x : در اين روش تمام مسايل استوکيومتري،سينتيک،تعادل و اسيد-باز ديگر تفاوتي باهم ندارند زيرا همه‌ي آنها تنها با همين يک روش جامع پاسخ داده مي‌شوند.بسيار جالب است که تنها با يادگيري يک روش بتوان اکثر مسايل شيمي را پاسخ گفت.

نقشه حل مسايل محلولها: اين نقشه تقريبا شبيه معجزه‌اي در حل مسايل محلولها مي‌باشد.مسايل محلولها در دسته‌ي مسايل بسيار سخت در شيمي قرار مي‌گيرد و تقريبا به جز دانش‌آموزان بسيار قوي که با تمرينهاي بسيار زياد و با فرمولها و روشهاي پيچيده بر آنها مسلط مي‌شوند،باقي دانش آموزان اين مسايل را کناري مي‌گذارند.اما در نقشه حل مسايل،دانش آموز قوي و ضعيف نداريم و همه‌ي اشخاصي که بخواهند اين نوع مسايل را ياد بگيرند به راحتي مي‌توانند.

معرفي شيمي مسائل نظام جديد

مسائل 18 جلسه 11 ساعته است که شامل يک نقشه راه است. الگوي اصلي ما a-x است که شامل دو الگوي ديگر مول/ضريب و مولx ظرفيت است. و يک نقشه هم براي محلول ها داريم. در 11 ساعت 426 مسئله و تست حل شده است. هر مسئله خودش يک تست است. روال ما اين بوده است که کسي که دارد نگاه مي کند هيچ چيزي بلد نيست در مورد مفاهيم هم روال اين بوده است.

از مول شروع مي کنيم . سه جلسه در مورد واحد ها صحبت مي کنيم. دو جلسه بعد از آن تدريس است براي اينکه به يک فرمول خاص برسيم که بعداً به آن فش مي گوييم. در جلسه سوم فقط تمرين است براي اينکه اين فرمول جا بيافتد. از جلسه چهارم a-x معرفي ميشود. تا جلسه 17 هر مسئله اي که حل ميکنيد از همين a-x استفاده مي کنيم. از اين 11 ساعت حدود 1 ساعت و 42 دقيقه تدريس است. زما آموزش ما کم اما تمرين و تکرار ما فوق العاده زياد. بنابراين زماني که دانش آموز پکيج مسائل را تمام کرد به يک حرفه اي در حل مسائل شيمي تبديل مي شود. من ذهنيتي به دانش آموز مي دهم که هر درجه اي به او دهند با هر درجه پيچيدگي مي تواند آن مسئله را راحت حل کند.

نحوه مطالعه شيمي نظام جديد حرف آخر

زماني که دانش آموز در حال مشاهده دي وي دي آموزشي است بايد چه رويکردي داشته باشد؟

مثلا در جلسه اول که قسمت مول است که 44 دقيقه زمان فيلم است اما 70 دقيقه براي آن در نظر گرفته شده است. اما من اول درس مي دهم ، کتاب کار نيز کنار دانش آموز است که در آن درسنامه و تمرين ها و نقشه راه وجود دارد. اول شما درس را گوش مي دهيد و ياد مي گريد مثلاً من مي خواهم يک فرمولي را جا بياندازم، اصلاً نيازي نيست که درسنامه نوشته شود فقط اگر ديديد که يک نکته اي است و نياز داريد به نوشتن آن را گوشه اي يادداشت کنيد. اصلاً نيازي به نوشتن واو به واو صحبت هاي بنده نيست فقط اگر خواستيد مي توانيد نکته اي را کوچک در کنار شماره اسلايد يادداشت بفرماييد. شما اينجا حتما بايد همه چيز را ياد بگيريد پس فقط دقت کنيد و اگر نياز بود نکته اي را يادداشت کنيد.

پس در بحث مول زماني که به تمرين ها مي رسيد من تمرين اول را حل مي کنم و اينگونه دانش آموز ياد مي گيرد که من از چه راه حلي استفاده کرده ام. در تمرين بعدي ديگر دانش آموز بايد خودش اول تمرين را حل کند سپس با حل بنده مقايسه نمايد. پس به همين دليل مي گوييم که 44 دقيقه بايد 70 دقيقه بشود.

اين يک برنامه تخصصي است که فقط در مجموعه حرف آخر طراحي مي شود و شما فقط بايد براي يادگيري کامل زمان بگذاريد. اين روال در تمام جلسات آموزشي پيگيري شده است.

نقشه راه شيمي از زبان استاد منتظري

در مورد جام جهاني اينطور مي خوام بگم که ايران خودشو به بزرگان فوتبال جهان رساند با يک مربي کارکشته و خوش فکر. مجتبي سعادت پيشه 13 سال از درس دور بود، رشته تحصيلي اش رياضي بود اما به دندانپزشکي علاقه داشت و تصميم گرفت به آرزويش برسد. و توانست به رتبه 390 کنکور برسد. در حقيقت ايشون همان تيم ملي ايران بود که توانست خود را به بزرگان کنکور که رتبه هاي 2 و 3 رقمي بودند برساند. يکي ديگر از دوستانمان، آقاي ياسر جليلي با معدل 00/9 الآن داره دندانپزشکي ميخونه. اما از چه راهي؟

آقاي سعادت پيشه نمي توانست مسائل شيمي که 50% کنکور را تشکيل مي دهند، حل کند. اما ما به او گفتيم که نقشه راه را ياد بگير ، اعداد کنار هم قرار گرفتند و به جواب رسيد. رتبه 2 کنکور يعني حسام مراد بيگي با اين نقشه راه شيمي خود را به بالاي 90% رساند. با واکنش نويس هر مسئله 40 ثانيه طول مي کشد تا به جواب برسيد اما اين نقشه راه چيست که بدون نوشتن و انجام واکنش فقط با جايگذاري مي توانيد به جواب برسيد. بعضي دانش آموزان مثلاً مي گويند امسال سوال خيلي سخت بود چون بجاي گرم NP را خواسته بودند. اما ما اينجا اصلاً اين موارد را نداريم. چون دکتر شيرواني در اينجا مي گويند که اگر NP را دادند چگونه ما به مول برسيم و در اين حالت باز هم به انتهاي نقشه مي رسيم که مول در ظرفيت برابر مي شود با مول در ظرفيت.

خيلي جالب است که سال هاي کنکور عوض مي شود اما نقشه راه تغييري نمي کند. اين يک نقشه است که در آن الگو تغييري نمي کند. در انتها به اين نقشه راه دو الحاقيه وصل ميشه و 50% سوالات کنکور با ان حل مي شود. تدريس اين نقشه توسط دکتر شيرواني 2 ساعت انجام مي گيرد و 15 ساعت هم تمرين و تکرار داريم که در مجموع مي شود دو روز. يعني در دور روز شما مي توانيد 50% از شيمي را مال خود کنيد اما 1500 صفحه کتاب دو ماه طول مي کشد.

اما شما جز کدام دسته هستيد؟ انتخاب خيلي مهم است. انتخاب اول و تصميم و حرکت مي تواند انسان را به سرمنزل مقصود برساند. برنامه ما برنامه 1000 ساعته است که 100 ساعت آن آموزش است و 900 ساعت آن تمرين و تکرار. من نمي دانم که شما چه مي خواهيد اما اگر اطلاعات شما را در اختيار داشته باشم مي توانم به کمک دوستانم يک برنامه براي شما شخصي سازي کنم با استفاده از اين محتواها تا به رتبه هاي فوق العاده برسيد. اسمتون ، رشته و دانشگاه مورد علاقتونو و همچنين ساعات مورد مطالعه روزانه خود را براي ما پيامک کنيد. بر اساس آن يک برنامه شخصي سازي شده در اختيارتان قرار مي دهيم و شما با آن برنامه 1000 ساعته که 100 ساعتش تدريس و 900 ساعتش تمرين و تکرار است شما به سر منزل مقصود مي رسيد.

پکيج شيمي حرف آخر

b4yf_q2.jpg

شيمي کنکور

شيمي بعد از زيست مهمترين درس اختصاصي و يکي از دروس مشکل ساز براي داوطلبان رشته ي رياضي و تجربي محسوب ميشود.به صورتي که در سالهاي 92 تا 94 کسي موفق به 100 زدن در اين درس نشد و آمار افرادي که توانستند درصد بالاي 50 را در اين درس کسب کنند 4 درصد کل داوطلبان ميباشد. ميتوان گفت مسائل شيمي از اصلي ترين موانع داوطالبان براي رسيدن به درصد 100 ميباشد.

درس شيمي در کنکور سراسري رياضي و تجربي ?? تست را به خود اختصاص داده است. اين درس جزو دروس حفظي و محاسباتي در کنکور سراسري حساب مي‌شود. در سال هاي اخير شاهد بيشتر شدن سوالات محاسباتي در اين درس هستيم و تست هاي مفهومي نيز افزايش چشم گيري داشته اند. براي موفقيت در اين درس و کسب درصد عالي در کنکور بايد نحوه مطالعه خود را با تفکر طراحان کنکور سراسري همسو کنيد با داشتن بهترين منبع آموزشي براي اين درس اين امر ممکن ميگردد. در اين قسمت به معرفي بهترين منبع براي مسائل شيمي کنکور ميپردازيم.

مسائل شيمي

به طور ميانگي هر سال 15 تست از مسائل شيمي طرح ميشود.

ترکيب شدن مسائل و مفاهيم شيمي در سال هاي اخير و گستردگي مطالب بخصوص در مبحث محلول ها باعث سردرگمي شديد داوطلبان گرديده است. شيمي در سال هاي اخير با پيچيدگي خاصي همراه بوده است بطوريکه اکثر دانش آموزان قادر به پاسخگويي به سوالات شيمي کنکور نيستند و نيمتوانند درصد بالايي از اين درس را بزنند از اين رو بايد روش هاي قديمي و معمولي براي مطالعه شيمي را کنار گذاشت و به روش هاي جديد روي آورد . در فيلم هاي آموزشي مسائل شيمي کنکور که با تدريس استاد شيرواني ضبط شده اند تمامي مباحث تدريس شده است و بجاي استفاده از فرمول ها و تکنيک هاي مختلف و متعدد از روش هايي همچون الگو سازي و شهودي سازي با استفاده از نيم کره راست مغز استفاده شده است تا در کمترين زمان بيشترين و موثر ترين مطالب براي دانش آموز تحليل شود و در ذهن وي گنجانده شود . اگر خواستار اين هستيد که کل مسائل شيمي را فقط با سه الگو در کمتر از 15 ساعت ياد بگيريد پکيج مسائل شيمي بهترين گزينه براي شما ميباشد چون حرف آخر آموزش دروس کنکور با جديدترين تکنولوژي بهتون ارائه داده ميشه.

پکيج مسائل شيمي حرف آخر

پکيج مسائل شيمي حرف آخر با تدريس بينظير استاد غلامحسين شيرواني داراي دکتراي شيمي آلي و عضو هيئت علمي دانشگاه از ديد رتبه برتر ها به بهترين پکيج آموزش شيمي در کشور تبديل شده است.در اين پکيج بينظير به شکلي عميق ارتباط مسائل مختلف فصل هاي شيمي آموزش داده شده است و هر آنچه که يک شخص براي پاسخ دهي به سوالات مسائل شيمي نياز دارد آموزش داده شده است.

با استفاده از الگو سازي و انيميشن هاي بينظير ديگر نيازي به حفظ کردن نيست و شهودي سازي و بکارگيري نيمکره ي راست مغز باعث تثبيت مطالب در حافظه ي بلند مدت ميشود و مطلب تا مدت ها در ذهن مخاطب باقي ميماند.

چرا پکيج مسائل شيمي حرف آخر

پک مسائل شيمي حرف آخر تفاوت‌هاي بسيار بارزي با همه‌ي مجموعه‌هاي ديگر دارد.در اين زمينه مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

تنها در 14 جلسه بر مسايل شيمي مسلط مي‌شويد.يعني در 4 روز مي‌توانيد پرونده يادگيري مسايل شيمي را ببنديد و در تمام مدت مانده به کنکور مسئله حل کنيد و لذت ببريد و مسلط شويد،سرعت خود را افزايش دهيد و در نهايت به راحتي در 60 ثانيه مسئله حل کنيد.

استفاده از تنها سه الگوي اصلي در حل مسايل پک شيمي،در حاليکه در مجموعه‌هاي ديگر روش‌هاي مختلفي در حل مسايل ارايه مي‌شود که به تکنيک معروف است و تسلط بر اين نوع روشها به دليل زياد بودن بسيار زمان‌بر و مشکل است.

فرمول شيرواني(فش): در حل مسايل که کاملا منحصر به فرد بوده و مسايلي که مربوط به يک ماده است را به راحتي جوابگو است. فرمول شيرواني (فش) که در سه جلسه اول پک مسايل ارايه مي‌شود يکي از عجيب‌تري فرمولهايي است که در هيچ کتابي (داخلي و خارجي) ارايه نشده است و يک دسته از سخت‌ترين مسايل شيمي را به راحتي پاسخگوست.

محاسبه مول تنها در يک کسر در حاليکه در همه‌ي کتابها و دي‌وي‌دي‌هاي ديگر از 7 تا 15 کسر مختلف ارايه مي‌شود.از آنجا که محاسبه مول تقريبا پايه اصلي در تمام مسايل شيمي است،يادگيري آن تنها در يک کسر مي‌تواند روال يادگيري را به قول معروف مختصر و مفيد نمايد.

روش a-x : در اين روش تمام مسايل استوکيومتري،سينتيک،تعادل و اسيد-باز ديگر تفاوتي باهم ندارند زيرا همه‌ي آنها تنها با همين يک روش جامع پاسخ داده مي‌شوند.بسيار جالب است که تنها با يادگيري يک روش بتوان اکثر مسايل شيمي را پاسخ گفت.

نقشه حل مسايل محلولها: اين نقشه تقريبا شبيه معجزه‌اي در حل مسايل محلولها مي‌باشد.مسايل محلولها در دسته‌ي مسايل بسيار سخت در شيمي قرار مي‌گيرد و تقريبا به جز دانش‌آموزان بسيار قوي که با تمرينهاي بسيار زياد و با فرمولها و روشهاي پيچيده بر آنها مسلط مي‌شوند،باقي دانش آموزان اين مسايل را کناري مي‌گذارند.اما در نقشه حل مسايل،دانش آموز قوي و ضعيف نداريم و همه‌ي اشخاصي که بخواهند اين نوع مسايل را ياد بگيرند به راحتي مي‌توانند.

معرفي شيمي مسائل نظام جديد

مسائل 18 جلسه 11 ساعته است که شامل يک نقشه راه است. الگوي اصلي ما a-x است که شامل دو الگوي ديگر مول/ضريب و مولx ظرفيت است. و يک نقشه هم براي محلول ها داريم. در 11 ساعت 426 مسئله و تست حل شده است. هر مسئله خودش يک تست است. روال ما اين بوده است که کسي که دارد نگاه مي کند هيچ چيزي بلد نيست در مورد مفاهيم هم روال اين بوده است.

از مول شروع مي کنيم . سه جلسه در مورد واحد ها صحبت مي کنيم. دو جلسه بعد از آن تدريس است براي اينکه به يک فرمول خاص برسيم که بعداً به آن فش مي گوييم. در جلسه سوم فقط تمرين است براي اينکه اين فرمول جا بيافتد. از جلسه چهارم a-x معرفي ميشود. تا جلسه 17 هر مسئله اي که حل ميکنيد از همين a-x استفاده مي کنيم. از اين 11 ساعت حدود 1 ساعت و 42 دقيقه تدريس است. زما آموزش ما کم اما تمرين و تکرار ما فوق العاده زياد. بنابراين زماني که دانش آموز پکيج مسائل را تمام کرد به يک حرفه اي در حل مسائل شيمي تبديل مي شود. من ذهنيتي به دانش آموز مي دهم که هر درجه اي به او دهند با هر درجه پيچيدگي مي تواند آن مسئله را راحت حل کند.

نحوه مطالعه شيمي نظام جديد حرف آخر

زماني که دانش آموز در حال مشاهده دي وي دي آموزشي است بايد چه رويکردي داشته باشد؟

مثلا در جلسه اول که قسمت مول است که 44 دقيقه زمان فيلم است اما 70 دقيقه براي آن در نظر گرفته شده است. اما من اول درس مي دهم ، کتاب کار نيز کنار دانش آموز است که در آن درسنامه و تمرين ها و نقشه راه وجود دارد. اول شما درس را گوش مي دهيد و ياد مي گريد مثلاً من مي خواهم يک فرمولي را جا بياندازم، اصلاً نيازي نيست که درسنامه نوشته شود فقط اگر ديديد که يک نکته اي است و نياز داريد به نوشتن آن را گوشه اي يادداشت کنيد. اصلاً نيازي به نوشتن واو به واو صحبت هاي بنده نيست فقط اگر خواستيد مي توانيد نکته اي را کوچک در کنار شماره اسلايد يادداشت بفرماييد. شما اينجا حتما بايد همه چيز را ياد بگيريد پس فقط دقت کنيد و اگر نياز بود نکته اي را يادداشت کنيد.

پس در بحث مول زماني که به تمرين ها مي رسيد من تمرين اول را حل مي کنم و اينگونه دانش آموز ياد مي گيرد که من از چه راه حلي استفاده کرده ام. در تمرين بعدي ديگر دانش آموز بايد خودش اول تمرين را حل کند سپس با حل بنده مقايسه نمايد. پس به همين دليل مي گوييم که 44 دقيقه بايد 70 دقيقه بشود.

اين يک برنامه تخصصي است که فقط در مجموعه حرف آخر طراحي مي شود و شما فقط بايد براي يادگيري کامل زمان بگذاريد. اين روال در تمام جلسات آموزشي پيگيري شده است.

نقشه راه شيمي از زبان استاد منتظري

در مورد جام جهاني اينطور مي خوام بگم که ايران خودشو به بزرگان فوتبال جهان رساند با يک مربي کارکشته و خوش فکر. مجتبي سعادت پيشه 13 سال از درس دور بود، رشته تحصيلي اش رياضي بود اما به دندانپزشکي علاقه داشت و تصميم گرفت به آرزويش برسد. و توانست به رتبه 390 کنکور برسد. در حقيقت ايشون همان تيم ملي ايران بود که توانست خود را به بزرگان کنکور که رتبه هاي 2 و 3 رقمي بودند برساند. يکي ديگر از دوستانمان، آقاي ياسر جليلي با معدل 00/9 الآن داره دندانپزشکي ميخونه. اما از چه راهي؟

آقاي سعادت پيشه نمي توانست مسائل شيمي که 50% کنکور را تشکيل مي دهند، حل کند. اما ما به او گفتيم که نقشه راه را ياد بگير ، اعداد کنار هم قرار گرفتند و به جواب رسيد. رتبه 2 کنکور يعني حسام مراد بيگي با اين نقشه راه شيمي خود را به بالاي 90% رساند. با واکنش نويس هر مسئله 40 ثانيه طول مي کشد تا به جواب برسيد اما اين نقشه راه چيست که بدون نوشتن و انجام واکنش فقط با جايگذاري مي توانيد به جواب برسيد. بعضي دانش آموزان مثلاً مي گويند امسال سوال خيلي سخت بود چون بجاي گرم NP را خواسته بودند. اما ما اينجا اصلاً اين موارد را نداريم. چون دکتر شيرواني در اينجا مي گويند که اگر NP را دادند چگونه ما به مول برسيم و در اين حالت باز هم به انتهاي نقشه مي رسيم که مول در ظرفيت برابر مي شود با مول در ظرفيت.

خيلي جالب است که سال هاي کنکور عوض مي شود اما نقشه راه تغييري نمي کند. اين يک نقشه است که در آن الگو تغييري نمي کند. در انتها به اين نقشه راه دو الحاقيه وصل ميشه و 50% سوالات کنکور با ان حل مي شود. تدريس اين نقشه توسط دکتر شيرواني 2 ساعت انجام مي گيرد و 15 ساعت هم تمرين و تکرار داريم که در مجموع مي شود دو روز. يعني در دور روز شما مي توانيد 50% از شيمي را مال خود کنيد اما 1500 صفحه کتاب دو ماه طول مي کشد.

اما شما جز کدام دسته هستيد؟ انتخاب خيلي مهم است. انتخاب اول و تصميم و حرکت مي تواند انسان را به سرمنزل مقصود برساند. برنامه ما برنامه 1000 ساعته است که 100 ساعت آن آموزش است و 900 ساعت آن تمرين و تکرار. من نمي دانم که شما چه مي خواهيد اما اگر اطلاعات شما را در اختيار داشته باشم مي توانم به کمک دوستانم يک برنامه براي شما شخصي سازي کنم با استفاده از اين محتواها تا به رتبه هاي فوق العاده برسيد. اسمتون ، رشته و دانشگاه مورد علاقتونو و همچنين ساعات مورد مطالعه روزانه خود را براي ما پيامک کنيد. بر اساس آن يک برنامه شخصي سازي شده در اختيارتان قرار مي دهيم و شما با آن برنامه 1000 ساعته که 100 ساعتش تدريس و 900 ساعتش تمرين و تکرار است شما به سر منزل مقصود مي رسيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 18
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 324
  • بازدید سال : 374
  • بازدید کلی : 4574
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی